Voor € 59,- met de Thalys van Amsterdam naar Londen !?

Dat staat er op de Abri/poster die je momenteel in heel Amsterdam ziet hangen. Een aanbod dat wel heel aantrekkelijk is!

Dus … Boeken!

Maar, dat gaat zo vlug nog niet…

Technisch gezien klopt die €59,- waarschijnlijk. Waarschijnlijk want na meerdere pogingen om op de Thalys website voor dit tarief deze trip te boeken heb ik t opgegeven.

Het is mij nl. niet 1 keer gelukt.

Ik kies voor Comfort 2 (2e klas ?). Maar die blijkt steeds niet boekbaar en kom ik uit op Comfort 1 (1e klas ?). Elke keer kom ik voor 2 personen voor een retour trip (hoe leuk Londen ook is, je wilt uiteindelijk toch weer een keer naar huis) op een bedrag van rond de € 500,- uit.

Ben ik nou de enige die, naar die poster kijkend, de indruk heeft dat je voor ‘t bedrag van €59 naar Londen en misschien zelfs terug kunt?

Waarom bied je als merk Thalys een enkele reis aan wetende dat mensen ook terug moeten? Waarom die (loze) “lokkertjes”. Waarom via een massamiddel een aanbod communiceren dat te schaars is om massaal te boeken ? Begrijp je dan niet dat je in je campagne een afbreukelement voor je merk insluit ? Daarnaast geef je mij als consument het gevoel me niet voor vol aan te zien… En misschien is dat nog wel ‘t grootste manco.

Nou ben ik geen frequente OV gebruiker dus t kan zomaar zijn dat ik ‘t boeken e.d. nog niet onder de knie heb. Not likely!

Maar kan iemand me de gedachtengang achter deze campagne uitleggen ?

Dus simpel antwoord op.. Waarom ?

One response to “Voor € 59,- met de Thalys van Amsterdam naar Londen !?

  1. Squeezy Jet rules OK.

Leave a Reply

