Ik herdenk op 4 mei….


MarkLeijsen

De 44-jarige sergeant-majoor Mark Leijsen is maandag 7 september 2009 in Uruzgan omgekomen door een aanslag met een geïmproviseerd explosief. De aanslag vond plaats in het Deh Rashangebied, op ongeveer 9 kilometer ten noordwesten van de Nederlandse basis Kamp Holland.

Beste Mark,

Ik hoor net op het Journaal dat je er niet meer bent… Een zoveelste bom… Mark je was aan het begin van mijn leven m’n beste vriendje… we leerden fluiten van opa Hilhorst, we bouwden bouwmodelletjes, we skelterden, fietsten, schoten pijltjes in de gordijnen bij de buren, gingen heel stoer kamperen bij je opa en oma in de tuin, groeven hutten onder speeltoestellen, we speelden soldaatje…jij was het toen al…en werd het later…gingen elk onze weg.. maar je bleef een deel van mij…en nu…blijf je een deel van me…maar ik zal je missen…dank je wel voor wie je was en wat we mochten beleven… de gedachte aan je neemt geen bom me af… Liefs LeO

Comments are closed.